fler ord

Jag lade ner biblioteksbesöket efter att jag insåg att jag inte skulle ta mig
längre än till dn.se och alla artiklar där...jag kom helt enkelt inte igång.
Disträ är väl rätt ord, jag glömde låsa på toaletten ni kan själva tänka vad
som hände. Senare höll jag på att bli påcyklad och fick be om ursäkt för min
ouppmärksamhet.
Det var skönt att prata med Leon lite på vägen hem, han är så lugn inför tentan,
det smittar av sig.

Jag valde istället att ägna eftermiddagen åt diverse energisamlande aktiviteter.
Jag var t.ex. ute och sprang, använde mina nya kortkorta löpartights för första
gången. Bästa och mest mimade låten på turen: Sara Bareilles - Lovesong.

På kvällen var jag hemma hos Johanna för första gången, vi åt älg och googlade
fjällvandring, tyvärr har det visat sig att den planerade veckan inte är direkt säsong
för sån vandring men vi har förhoppningsvis hittat ett alternativ nu...
det kommer bli kanon!

Godnatt, håll gärna tummarna för mig imorgon
och säg till om jag ska göra det samma för något annat!

ps. imorgon kommer ett tidsinställt blogginlägg med en låt prick klockan
20.00 vilket är tiden då jag lämnar in tentan och känner mig nöjd ds.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: