en sak i huvudet

som sagt mest bara en sak i huvudet hela tiden, tentan!
nästa gång det är tentaperiod ska jag börja tidigare,
det lovar jag mig själv. för då behöver det inte bli såhär.

en blogginläggslåt kanske, så jag kommer i en annan stämning
och kan skriva om något annat...
Gloria Estefan - Here we are jag förstår den som avfärdar, men jag
gillar den faktiskt seriöst.
tror det är en låt jag bara råkat hitta på spotify någongång.

näe jag kan inte komma på så mycket annat trots musiken,
jag är helt uppfylld av konkurslagen och utsökningsbalken.

får nog avsluta med en dagens nya punkt på min framtida. jag har för mig
jag la till en punkt idag, eller nej den var lite tvek, jag funderade ett varv,
men den ströks nog rätt snabbt...
Jag såg ett väldigt gulligt tix idag, nästan som en kanin med näsan ni vet..så
var det på en halvframmåt juriststudent i kavaj på rättegångsspelet så det blev
lite extra gulligt kanske, men nej, den tas ändå bort från listan innan den äns
kom med.

Godnatt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: