4 korta

tänkte skriva kort kort kort, men så dök det upp fler saker,
4 korta grejer om dagen helt enkelt. men först en blogginläggslåt:
vad ska jag ta.. hm.. jaaa nu finns låtarna tillgängliga så..
Veronica Maggio - Snälla bli min, okej en till
Veronica Maggio - Gammal sång

lovet slut

vandring

armar i luften

roligt brev


1. lovet slut
matlåda och biblioteket
här kommer jag.
idag tog mitt påsklov slut
fast skolan varit igång i
över en vecka.
jag har varit så slapp.
jag var rädd att lovet inte
skulle ta slut förrän
sommarlovet börjar.
hoppas detta håller

2. vandring


ikväll hade jag fått mail, frågan löd,
vill du vandra här?
jag behöver ingen betänketid,
bara tid och jag hoppas vi
hittar den. gaalet.
En sverigevandring är iallafall
bestämd i vecka 23.



3. armar i luften
ikväll gjorde jag en ny upptäckt, det är inte bara jag som
slänger med armarna i luften när jag går genom korridoren
från köket till mitt rum, MarieHelene gör det med, där ser man!

4. roligt brev
jag kan inte säga att
det var länge sen jag
blev glad för brev, för
det var inte så länge
sen sist, då var det
från kakan i Andalusien.
Idag sken jag upp av
detta vackra brev.
Jorå så medlem i
naturskyddsföreningen hah

Godnatt! Godnatt! Godnatt! Godnatt!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: