vitlök

jag känner mig dränkt i vitlök, jag gör vad jag kan för att stoppa feber
och förkylning. återkommer till vitlöksämnet.

Igår vann vi Kvalmatch 1 mot Lugi. Vi möter dom på måndag igen.


En rolig överraskning var att jag plötsligt upptäckte kakan på läktaren. Det enda
som inte var gutt igår var att jag blev sjuk på kvällen, frös och hade ont i halsen.
Jag sov oroligt och drömde massa konstigt, mest rädd var jag för att jag inte skulle
komma upp ur sängen idag, fysiskt inte orka. Men det gick faktiskt. Lite ont i kroppen
och gröt i hjärnan men det funkade!

Jag har öppnat ögonen för huskursidéer, c-vitamin, honungsvatten, vitlök. (jag äter
ju inte tabletter mot huvudvärk och med febernedsättande effekt). I vanliga fall bukar
sjukdomen få ha sin gång men nu har jag så mycket viktigt och roligt att se fram emot
så jag vill bli frisk snabbt!
Till frukost fixade jag hempressad jouice och honungsvatten, det ni! och nu har jag nyss
varit ute i köket och dränkt mig i vitlök...fisksoppa med extra mycket vitlök, vitlöksbröd
med extra mycket vitlök. Hoppas på resultat!

Hajhaj


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: