utan dator

ikväll ska jag inte somna efter att ha gluttat på något på svtplay
tänkte jag, ska istället stänga av datorn och läsa lite i en bok,
och kanske somna rekordtidigt. det skulle ju kunna leda till att
jag eventuellt kommer upp rekordtidigt, men det finns inga garantier.
lurigt när man måste bestämma sånt där själv, när man ska gå upp..

jag fick mail idag.

ikväll kollade vi lite på Solsidan säsong 1 här på korren, kanske att jag
äntligen börjar förstå charmen i det. Trots en hel del gnabb kan jag inte
låta bli att vilja ha en hel del av det Mia och Felix har i serien. typ
middagen med snobbparet som bara blev pizza istället för den planerade
nobelmatsbjudningen, det ser så enkelt ut. barn, hus en stollig Ove-granne.
det ser så charmigt ut.

tja


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: