uppföljning

och hur gick det då...
en rättelse till att börja med, cykelturen var nog snarare 1,6 mil eftersom
platsen jag skulle ta mig till ligger på "rätt" sida om Södra Sanby.

3. Vägen dit tog 5 minuter mindre, jag hade ett väldigt flyt, förstod först
när jag vände att jag haft medvind hela vägen, puh på tillbakavägen!
1. motion? jodå jag svettades lite och kände mig seg i benen när jag kom hem.
2. underbart, förresten känns det som om man är utomlands så fort man
kommer ut, jag får flashbacks till Marocko, det är sant! blåsten är varm!
4. Jag lärde mig nog en hel del hoppas jag, bl.a. den allmäna skadestånds-
rättsliga rättsgrundsatsen att ren förmögenhetsskada ersätts i kontrakts-
förhållande vid försummelse, här krävs alltså inte brott eller myndighets-
utövning som annars följer av Skadeståndslagen. Jä.

Idag har jag varit flitig tycker jag, så nu ska jag unna mig ett avsnitt
Solsidan säsong 1, jag har nog börjat fatta grejen med serien nu och
faktiskt börjat gilla den.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: