upp

något man får vänja sig vid om man läser den här bloggen är
upp-och-ner-vändningar. det pågår så mycket i mitt huvud,
ena dagen vinner upp, andra dagen vinner ner på bloggen.
precis som i mitt huvud.

idag lyser solen och då är det lite mer upp. Jag har suttit ute
i solen och läst i två timmar, misstänker att jag kommer vara
lite rosig om kinderna ikväll.
nu ska jag ut och cykla en sväng tänkte jag (fortfarande lite
rädd om knäna så vill inte springa) Jag tänkte dessutom slå
fyra flugor i en smäll, sjukt effektivt:

Cykla till Södra Sandy och tillbaka ca 1,8 mil, vad får jag ut av detta?
1. motion
2. frisk luft
3. tar reda på hur lång tid det tar att cyklar till jobbet istället för att ta
bussen som jag gör nu.
4. som grädde på moset lite plugg också...lyssnar på inspelad föreläsning
om skadeståndsrätt

bra va?
Hej sålänge.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: