telefonen

den ringde ikväll och det var kul att prata med Joakim.
nu ska jag planera klart, sitter med kalendern och funderar
på hur jag ska pussla ihop mars/april/maj och så längtar
jag massa tills det är 1 juni 20.00 då är sista tentan skriven
och sedan åker jag på kusinträff.

blogginläggslåt: en till med Jennie Abrahamsson - Late night show
så fin låt.

ett par: hur kommer det sig.
Hur kommer det sig att det är så enkelt att prata med någon?
Hur kommer det sig att någon annan aldrig försvinner?
Hur kommer det sig att skratt och gråt är två ord jag plötsligt vill
skriva i en hur-kommer-det-sig-mening?
Hur kommer det sig att du läser det här?

Dröm söta drömmar,
hoppas du får vakna utvilad.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: