skriva

något får jag skriva om denhär dagen.
idag har jag gått och funderat lite på en sak vilket har stört mig
en del. jag tänker att vissa gör det, men det kan lika gärna
vara inbillning.. hur som helst: man bör aldrig plugga för att uppnå
en titel, det är inget häftigt med att bli t.ex. "jurist". det är inte
glamoröst, det är slitit. de som får det att se glamoröst ut luras.
punkt

i eftermiddag hade jag tänkt plugga en del, men jag fastnade i köket
bakade pappabröd och knäckebröd och så var jag tvungen att städa
i köket för jag missar storstädningen imorgon.

ikväll spelade vi Settlers igen, nykomlingen MarieHelen gick och vann!
nu kanske jag ska sova, om inte kvällens Lets Dance-program har lagts
ut på nätet, jag älskar Let's Dance, trots att min favorit åkte ut förra
veckan - Figge Norling han borde få synas mer i rutan. Aja dans över
huvudtaget, det är så vackert!

ha en fin helg!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: