skönt

Det var länge sen jag spelade Settlers! Jag hann tänka: ikväll lägger jag mig
rekordtidigt och läser lite (en roman, inte plugg) så härligt! men så spelade jag
istället Settlers med Magnus och Daniel, lätt värt då hah, fast imorgonmorgon
kommer det nog inte kännas lika bra.

Idag hörde de av sig från förra årets sommarjobb, såå gött, fy vad seg jag varit
med att skicka iväg ansökan, men så nu ett par dagar efter att jag skickat den
ringde dom upp. Nu ska jag bara kolla upp när cykelsemestern ska ske så jag
ser till att få ledigt då och så ska jag på bröllop i slutet av sommaren...
8 veckor ska jag jobba, men så kommer jag ju bo i en kuststad så jag lär hinna
med havet en hel del!

Igår tog jag på mig vårjacka för första gången i år, har varit så fint väder, men
på kvällen regnade det och idag har det varit riktigt ruggit väder så vinterjackan
åkte på igen. Blasket gav jackan en speciell doft, blöta kläder, det lustiga var
att jag fick någon slags känsla, ett minne av sommaren, en speciell högtid som var
väldigt blöt sist. Runt omkring mig massa vatten. Tänk så annorlunda.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: