lördagens att-göra-lista

Jag brukar inte publicera mina att-göra-listor men faktum är att det händer att
jag skriver sådana, förut väldigt ofta! Men först några rader om gårdagens husfest
på Larran. Det är den finaste festen jag varit på sen jag flyttat hit. Egentligen räcker
kanske det, för det var det jag ville ha sagt, men kortfattat... först förfest i korridoren
med mat, lekar, tal lite sånger, sen går alla korridorer nere i biblioteket där det är disco.

Morgonens syn vid dörren, jag tog av
mig skorna igår precis när jag kom
innanför dörren, det kostar på att vara
överklassminsann, skoskav ja.

Lördagens att-göra-lista:
- Plugga minst 7 timmar
- Baka Mariannes goda brödbullar
- Börja skriva på min jobbansökan
till sommarjobbet
- ut och cykla en halvtimma
(bra motion när det gör ont i knät)

Med dom grejerna på schemat känner
jag att dagen kommer svischa förbi.

Ha en fin dag, kan ju rapportera sen
hur det gick. Kram kram...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: