här

(blogginläggslåt: Mauro Scocco - Sarah)
om jag säger potatis, paprikor, apelsiner, ost, sallad, vindruvor,
mjölk, aubergine, jouice, blåbärsyoggi, gurka, tomat och massa
annat plus lite dykning tillsammans med två andra, vad säger du då?
Själv säger jag kanoners! vilken kick!

Här kommer ett inlägg om en del lyckade saker och en del mindre lyckade.

Mindre lyckat: jag har dåligt sportpsyke, sjukt dåligt. återkommande ämne,
men jag fattar inte vad mitt problem är, min olust inför matcher är enorm.
En rädsla, inte för förlust utan för en brakförlust typ 29-0. Det spelar egentligen
ingen roll vilka vi möter, känslan innan match när vi värmer upp är att jag aldrig
mer ska utsätta mig för detta. Det handlar inte om att jag är vinstgalen och inte
klarar av att förlora, absolut inte. Jag är en av de som snabbast blir glad igen
efter en förlust. idag kändes det innan match nästan som ett straff, något jag
var tvungen att göra, ville bara få de där 60 minuterna överstökade.
Och hur går det: Vi bjöd på hårt motstånd trots att vi mötte ett lag i toppen
på serien, jag gjorde två mål, vi ledde med 4-3. Tyvärr drog vi på oss en utvisning
med två minuter kvar och de kvitterade. 1 p fick vi med oss, de vann i förlängningen.
Men jag är ändå nöjd med tanke på motståndet, vi spelade jättebra.
Så VARFÖR mår jag så dåligt innan matcher? jag fattar inte.

Hade tänkt skriva lite om ett samtal också, men ser att klockan tickar på...
en annan gång. Godnatt!

ps. om du inte fattade inledningen så kommer två ledtrådsord här:
frigan, sopdykning.ds


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: