för att vara ärlig

det finns så mycket jag skulle kunna skriva för att vara ärlig.
så mycket man aldrig får ur sig, om dyra erfarenheter,
fula tankar, konstiga rörelser, komiska chanser.
Plötsligt kan jag studsa upp i skräddarsits i sängen, stänga
av nyhetsrapporten på svtplay som handlar om protester i
syrien, ett klick och det är borta, för mig alltså. så klickar jag
lite till, och så kommer Skilla - Simon Says och sedan något
helt annat, pie jesu.

Filmen var hemsk, jag ville gå därifrån egentligen, inte ofta
man känner så. Hade jag varit hemma hade jag stängt av,
nu ville jag mest blunda och att 1,5 timma bara skulle flyga
förbi, thriller är nog helt enkelt inte min grej.

Oj vad klockan går. segt. jag hade gärna suttit här en stund till.
Ett framtvingat godnatt, för att vara ärlig.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: