en lista

Jag har gjort en lista på bra saker med kvällens final i melodifestivalen:
  • roligare än att  plugga
  • Swingfly's skrik, snygga Christoffer Hiding och hans röst
  • Erik Saades dans (som sagt jag älskar dans)
  • Dansaren till höger om Danny i snabbreprisen (som sagt jag älskar dans)
  • Swingfly's son med läppglanset
  • Annas Bergendahls låt i rockversion
  • Ola Salo precis som han är
  • den nya assietten som plötsligt finns i vårt kök som jag hade knäckebröd
    på ikväll, den är fin!



Resten var rent pinsamt. Jag bet på naglarna så fort programledarna
pratade för att jag blev så nervös av nivån på skämten.

Let's dance hade inte lagts ut igår kväll så jag håller tummarna nu,
som sagt...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: