brev

åh vad jag gillar brev i postfacket.
ikväll sätter jag inte ut någon blogginläggslåt, jag nöter de fyra sista
listan, det skulle bli alldeles för tjatigt att sätta ut någon igen.

idag hade jag fått brev från mormor. sött jättesött.

det känns som freeedag idag för nu har jag inget schemalagt i skolan
förrän på måndag! äntligen tid att repetera!!!

idag fikade jag med en tjej som heter Lisa. Det är något konstigt med oss.
Det verkar som om vi känt varandra jättelänge, mycket lika varandra.
..men detta var tredje gången vi sågs och senast (bortsett från idag) var för
ungefär 5 månader sen. Så egentligen känner jag väl henne inte alls hehe.
Men vi lär ses mer nu hoppas jag.

Så har jag pluggat och varit på en lektorsledd övning. Läraren, jag vet inte
vad jag ska säga, hon gillar att dra kommenterarer åt alla möjliga håll kan
man säga.. man går inte säkert... eller sitter. Uttalanden efter mina kommentarer:
"eh, det här är inte jeopardy, kom igen tro på dig själv"
"ja det där är ju överkurs så det visslar om det, full pott på en tenta"

Ris och ros.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: