2-1 ohlalla

blogginläggslåt Skilla - Simon Says, jag gillade den inte själv jättemycket
när jag hörde den första gången, men nu såhär tredje-fjärde så tycker jag
att det är riktigt go, och nu slår det mig plötsligt varför jag nog gillar den,
det låter lite som det mycket goa oskarshamnsbandet Drop the Banana.

Idag spelades den viktga vinna eller försvinna-matchen. Sista för säsongen.
Med förlust skulle vi skickas ned en division direkt, med vinst skulle vi ha
chans att få kvala om något av 2 lag ovanför oss i tabellen förlorade idag.
Ett av de andra lagen förlorade med 10-1 och vi lyckades vinna vår match
med 2-1! Tjockt med najs som en tjej i mitt förra bandylag skulle ha sagt.

Dags att krypa ner i sängen, det är så sjukt gööött.
Känns som att det var något mer jag skulle säga,
men kan inte komma på vad det var så, Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: