10 minuter blev drygt 2 timmar

tanken var att jag skulle ta en kort mrgonpromenad innan frukost,
men till min glädje upptäckte jag att traditionen med loppmarknad
i en trädallé varje lördag i närheten där jag bor hade börjat igen.
Jag kollade runt lite och hittade faktiskt en bok och en väggklocka
som jag ville köpa. Promenerade snabbt hemåt för att hämta min
plånbok, tanken var att jag skulle ta cykeln tillbaka, men så var det
ingen luft i framdäcket. Jag släpade med mig cykeln för att pumpa
den ute på stan där det finns bra pumpar. Det var bara det att av
4 jag gick till så kom det ingen luft ur dom - men det tog tid att
gå till varenda en. Jag passade på att handla lite mjölk också.

När jag tillslut kom hem och istället pumpade cykeln med min lilla
cykelpump så gick det ändå inte bra. Det kom ju iallafall luft ur
pumpen men den gick snabbt ur, så det måste vara punka. rackarns.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: