tröttnar inte

jag tycks inte kunna tröttna på låten Tommy Körberg - Stad i Ljus,
vad är det med den? haha....

hoppas du har fint väder där du är.
idag är jag nöjd med vad jag hunnit med hittills... jag vaknade klockan 10
och tog mig till Henkes lägenhet och lämnade två resväskor och min bandyklubba..
En lustig typ när jag gick till bussen utanför Sibylla förresten...en man i arbetskläder
över 40 år...
- SPELAR DU INNEBANDY? Hallå? spelar du innebandy? Innebandy!!
det tog ett tag innan jag såg vem det var på uteserveringen som försökte få min
uppmärksamhet, tillslut...
- Ja det gör jag!
- Ja okej, men jag är bättre än dig!!
Vad svarar man på det?
jag var rätt stressad till bussen, men jag kunde ju inte ge mig så lätt så jag sa ungefär..
- Ja hm det får vi nog prata mer om en annan gång! hahah

Hur som helst när jag lämnat av väskorna hos Henke sprang jag hem igen..
och sedan när jag stod och stretchade kom ett sms om att jag fått ett paket på posten,
kameraväskan, så nu kan jag ta med kameran till kusinträffen, skoj!
Förresten jag måste bara säga, jag kollade på mitt gamla kvitto från min gamla digitalkamera.
Den är köpt för 7-8 år sedan så jag kan tycka att det är okej att köpa en ny nu.

Happ happ, lite frukost måste jag få i mig innan jag beger mig till stationen och åker
mot Göteborg!!

Kram kram!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: