gutt

nu är jag i Oskarshamn så jag får väl använda rätt uttryck på rätt ställe...
jag blev väckt av bemanningen, skulle egentligen ha börjat jobba 13.30
men när jag yrvaket frågade vad klockan var skrattade kvinnan i luren
lite åt mig, och sa att den var kvart över sju och undrade om jag kunde
hoppa in och jobba eftersom en tjej blivit sjuk, jo det kunde jag...
så 13,5 h blev passet idag.

men det var slutet av dagen som gjorde rubriken.
efter en lång och varm dag, fick jag cykeln hemskjutsad och jag och jocke
åkte till Forshultssjön och kvällsbadade, gutt!! varmt och skönt i vattnet.
blir fler gånger i sommar och kanske även en engångsgrill med...

Nu måste jag sova, imorgon jobb 06.30 men sen är jag ledig ett par dagar,
vad fint det ska bli.
nattinatti.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: