gammal sång

Veronica Maggio - Gammal sång
jag borde återigen vara trött. igår satt jag ute i köket till sent.
gick upp tidigt. uppstissigt. stissistiss.

nu har jag ritat på eniro hur jag har gått idag när jag har gjort en del
ärenden, (när man inte har cykel tar det längre tid, bussar orkade jag
inte vänta på heller) jag hade ljudbok i öronen, jag har gått 1,5 mil haha...

bl.a. äntligen köpt regnkläder!!!!! som jag har saknat det. slippa behöva
krångla med paraply. slut på det.

ikväll var jag på en intressant föreläsning på röda korset, dock var det tungt
i början, det var pinsamt, jag hoppas ingen såg, men ibland var det som att
tyngdkraften var starkare än vanligt på ögonlocken. i pausen tryckde jag på
"choklad" på kaffeautomaten och sockerkickade mig lite, så då var jag mer
på hugget. det handlade om asyl och genusperspektiv. det kanske låter torrt,
eller "modernt" men det var verkligen intressant. en inblick i processen.


På 1,5 mil lyckades jag hitta ett par solglasögon i en gräsmatta.
Det kändes inte lönt att låta dom ligga där och skräpa så jag
plockade upp dom.

Skilla - Simon says
Gooood natt. hooooopas jag.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: