det som betyder något

en rubrik som skulle kunna leda till ett speciellt inlägg, jag påbörjade en rad,
fast ändrade mig. och skriver istället om helt andra saker...

Tredje dagen på jobbet, ett jobb jag inte kan skriva så mycket om eftersom jag har
tystnadsplikt. Men jag kan prata om typ sånna här saker: idag fick lite förslag på
någon att "dejta" (fult ord, men det var det som användes).
Vi pratade först om min jobbarkompis dejt, sedan kom motfrågan ungefär "hur har du
det själv då?". Jag sa som det var att jag hade tyckt det var roligt att vara kär men att
jag inte hade hittat någon och så pratade vi lite om varför det kunde vara så. Sen kom
hon med ett förslag, hon sa att hon inte brukade inte medla.
Hennes förslag var en man som jag vet vem det är, men inte känner als. Jag bara skrattade
och frågade hur gammal han egentligen är. Han är typ 40 haha, det blir svårt för henne att
medla åt mig om hon ska komma med tips om hennes vänner.

Nu ska jag vara ledig två dagar, det känns skönt, ska landa lite här hemma tänkte jag.
Igår träffade jag Stajken, sååå kul att se henne igen. och roligt att höra om hur
hon haft det i Sydafrika. Vi tog en lång promenad och satt på några klippor och
kollade på havet.

Nu ska jag se på ett avsnitt av Farily Legal (svtplay), inte Ally Mc'Beal-klass men ändå bra,
vet inte om den är så peppande infrö framtiden, lite kanske hehe.

Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: