cykelnynnande

"Alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll?"
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Jag cyklade hem från Matilda, kom hem nyss.

Idag hade jag med mig kameran hela tiden. Hade velat fota dessa, men det blev inte så:
ETT
Ida, när vi var i Havslätt, låg på varsin handduk och pratade och fikade.
TVÅ
Matilda, när vi åt pizza på tre vänner, eller hyrde film. jag har planer på att lura
henne till Lund, hon borde plugga där. Om våra vilda planer om att bila i USA
nästa sommar slår in vore det kul också, och även det där med att jobba i
Norge två månader först. Sedan planerade vi också att jag skulle skaffa en
pojkvän så vi kunde åka på parsemester, så jag har ungefär ett år på mig från nu.
TRE
När jag fick syn på personen tog jag tag i matildas arm, drog med henne bort. inspekterade
honom och personen bredvid. vem var detta? vart skulle dom?
FYRA
Personen fick först ett kort hej, trodde inte denne ville ha något mer. Men han återupptog
kontakten och mötte mig med en kram. Kortfattat fick jag veta vad jag redan visste.
Sedan byttes ett nummer. I en mataffär sägs inte vad som helst.

"var är du ikväll?" TRE, FYRA, FEM och SEX.

imorgon ska jag ringa mamma. och jobba.
Vi hörs, godnatt!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: