björnbrottning och hästridning

inatt blev jag hjälten bland kompisarna när jag räddade allihop från en björn,
när den dök upp i skogen fick jag tag björnens tassar och tog tillslut tag i den
och slängde den över ett staket!
jag var rätt nöjd med mig själv, fick dock lite dålig känsla när Johannes antydde
att jag kanske brutit mot någon regel, för att jag kanske attackerat björnen i
onödan, innan den visat sig vara aggressiv. men förutom det kändes det rätt bra.
sedan red jag, inte barbacka men utan tyglar, hästen gick mest trots att jag ville
trava, men lite galopperande blev det också, det var ju roligast såklart!!

Lill-Babs - Så klart!


Kommentarer
Bea

Jag fattar inte? Det var en riktigt björn alltså? Vart hittade du den? Tjena vad modigt i såna fall! :D

2011-06-23, 07:53:19
annikasiri

I drömmarna är nog ingenting omöjligt :)

2011-06-23, 13:16:46

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: