888

jag ska rensa mailinkorgen. 888 st mail finns det så nu är det bara att köra.
Veronika Maggio - Jag kommer


Igår var jag och kollade på fotbollsmatch i Ruda med Ida.
Hon var en riktig hejar på att heja. Jag hade tänkt ta kort,
men spelarna sprang för långt bort. Annat jag gärna hade
tagit kort på annars var:

ETT
Linjedomaren, för att tala klart tror jag att han hade något slags funktionshinder.
(jag ger mig inte in i ordvalsdiskussionen här, men ska erkänna att jag fick
googla lite för att uttrycka mig PK, hinder är att föredra framför nedsättning
efter min korta research på 2 minuter) Hur som helst det viktiga var att det
var fantastiskt att de honom vandra längs linjen med sina små steg i sina jeans
och sin enfärgade t-shirt.

TVÅ
Mannen som syntes på långt håll. På andra sidan planen längs bilvägen cyklade
den gamle mannen på en gammal cykel, i Ruda. Såklart jag hade velat vara nära,
ta ett kort, fråga vart han var på väg och så vidare.

okej ändrade planer i bloggandets hetta eller nått, hehe, Ida ringde och nu är det
för bra väder för att vänta med att fika och hänga, så mailinkorgen får helt enkelt
vänta. Ska göra lite mackor, packa handduk.
sen ikväll ska jag träffa TinTin.

Vilken kanondag det verkar bli.
Hej kram.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: