4.27

det är ljust ute sen någon timma tillbaka och det är verkligen dags
att sova nu, men det är bara det att jag kommit över tröttröskeln
som inföll ungefär klockan 1-2.
det har varit en mycket fin dag på många sätt, den började lite trögt
med att jag för femtioelfte gången (kanske 7:e egentligen) i rad vaknade
tio i 7 utan någon förklarlig anledning, hur som helst, jag gick upp...
tvättade och packade lite, sedan började det goa...
Kallbadhuset i Bjärred!!! Med Kaka och lite vänner till henne..
åååh så härligt det är, en lång träbrygga ut i havet till ett hus, med bastu,
fönster rakt ut mot horisonten.. sedan ut och doppa sig..rekommenderas starkt!!
Så fick jag även min kamera som jag bett kaka hämta ut åt mig..


Räkna inte med massa blombilder i framtiden, men jag bara måste pröva
den lite, så denna bilden tog jag nyss, som sagt ljust ute hehe...
ikväll var det fest på korridoren, det var roligt, alla skulle vara
utklädda till vad man utbildar sig till eller vad man tror att man
kommer att bli, jag var utklädd till trädgårdsmästare...
finns långa förklaringar till detta, men en kort är väl att de stunder
jag inte tycker att juridiken är särskilt underhållande så drömmer
jag om ett utomhus yrke med händerna i jorden...
Vi hade något som vi kallade rumskampen, där några ordnat små
tävlingar i sina rum, rooligt. Mitt lag - nordväst - vann också vilket ju
var ett plus.

Imorgon åker jag till Göteborg för att träffa mina kusiner...
jag hoppas jag hinner uppdatera en gång till innan dess,

Nattinatti.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: