underverk

Tim Christensen - Wonder of wonders, på mitt bröllop. gärna.
Jag hörde den för första gången tidigare ikväll. har inte lyssnat på texten,
men hans röst, och så upptäckte jag plötsligt att det är ju en vals.
LYSSNA PÅ HELA, det kommer så mycket vackra saker.

2 tillfällen idag då jag kände i hela mig att jag inte hade velat vara någon
annanstans.
I blåbärsskogen, trots att de inte växte tätt alls, och trots alla myggor som
svärmade omkring mig så var det en så go känsla i skogen, det luktade så gott.
I soffan hos Matilda. Kramade om en gitarr, låg ner, blundade och lyssnade på
Wonder of wonders.





innan idag kämpade jag med mitt gå-igenom-alla-bilder-på-datorn-projekt.
jag gick igenom bibelskolebilderna, så kul det var. 2:a bilden alltså vad
hände där egentligen? jag spexarn, knappast egentligen haha...
Det bara fick gå ändå. Nu ska jag sova, kanske drömma om en bröllopsvals.
Det är ju ett par saker som verkligen behöver drömmas fram som det är
just nu, en bit kvar i verkligheten, jag måste t.ex. bli kär först och han
måste bli kär. och så några saker till.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: