till och från

oj, det märks att jag jobbat hela helgen...tystnadsplikten gör att jag bara berättar
om när jag tar mig från jobbet haha.. även denna kväll, men snart blir det bättring..
imorgon kväll t.ex. ska jag spela spel och baka scones hos Stina.

hur som helst, ikväll: hann knappt börja sjunga på cykeln när jag var påväg hem,
de första metrarna sjöng jag på någon radiolåt, men sen kom jag på vilken go chans
jag hade att verkligen trötta ut mig så jag trampade på som bara den..
Fy bubblan vad jag är trött på att ha problem med hälen nu. De senaste somrarna har
jag snittat 3-4 gånger jogging/veckan men denna sommaren har jag inte kunnat springa
alls på grund av hälen, men cykla kan jag och ikväll cyklade jag så jag började undra hur
det egentligen såg ut hah, men det var en så skön känsla att bli anfådd och trött.

något kan jag säga om jobbet: jag var inte jättepepp inför dagen (märks på förr inlägget)
men idag glömde jag till och med ta rast, så det är ju ett rätt bra betyg ändå.

ska upp tidigt imorgon, jobb.
men som sagt, roligt på kvällen och sen ledig ett par dagar. tjihuu.
Godnatt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: