risk

jag blev helt slut i benen, men springa har jag fortfarande inte gjort, så varför trött?
Jo för jag, Stina och Amanda spelade risk ikväll. Innan det gjorde vi scones och fruktsallad
mumma! jag tror det var första gången jag spelade det spelet faktiskt. feting vad man
spänner sig och skrattar så man får ont i magen. Dåligt att det handlar om krig bara, om
jag recenserat spelet hade 1 p tagits bort på grund av det, men sjukt kul var det...



när jag cyklade hem alldeles lagom sent lyssnade jag på radio, en reklamradiokanal med lite
livlösa sånger, men konstigt hur mycket mer levande de kändes med lite dirigering, 4/4, alla!

Pratade förresten med Matilda en stund på telefon idag, det slog mig hur mycket jag tycker
om henne när vi pratade om allt som hänt i Norge. Hon bryr sig verkligen om människor
på ett vackert sätt.
ohlala ledig imorgon, funderar på att plocka blåbär på förmiddagen, vill träffa Matilda, hon
jobbar till 4, kanske spela volleyboll i Havslätt på kvällen. Inget bestämt.

Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: