Långstrump och jag

du förstår att det inte alltid är försök till skönsång när jag cyklar hem från jobbet va?
jag börjar sjunga på något och sedan upptäcker vad jag sjunger på...ikväll nynnade
jag på den här: "för ha ha ha, det går ju så bra, för Andersson och Petterson och
Långstrump och jag" Det blev någon slags jazzversion med improvisation och lite
konstiga wejlningar. Men jag gjorde nyss en upptäckt när jag skulle googla titeln på
låten. Jag har lärt mig fel text! Långstrump är ju inte med! Det är Lundström. Men jag
kanske sjunger som jag alltid gjort i fortsättningen med, det känns trevligare med
Långstrump, jag vet ju vem hon är.

Nöjdmin från förra sommaren när jag och pappa var ute i kajak.


en liten kommentar till om åskvädret i torsdagsnatt. som sagt jag satt typ
mitt i huset, vilket är på golvet, men innan det spelade jag faktiskt lite piano,
det var det enda vettiga jag kunde komma på att göra i mörkret när jag inte
ville gå och lägga mig.

nu ska jag sova för det är så skönt!!!!
Godnatt



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: