initiativ

idag har jag svårt att ta tag i någonting, jag vet inte varför.
Margareta Bengtson - En gång i Stockholm. Det finns tusen saker jag skulle kunna göra,
ikväll ska jag träffa Stina och Amanda. Vi ska planera vår Gotlandssemester. Det ska bli
roligt, men just nu är jag bara så seg utan att veta varför, störande.



Den där, eller en? rädsla för att vara för mycket borde inte finnas i så stor mängd.
Det är därför rufskalufsbilden åker fram i ren protest, förresten jag kallas, påkommet
av mig själv, av min syster för Snuttegrisen Nöff.
Inatt fick jag sms från henne som jag inte minns men jag kollade inkorgen i morse
och då hittade jag:

08-jul-2011 00.39
"Snu. Nöff
På lördagkväll kommer jag
och Samuel till
Kummelvägen!
Puss"

Toto - I will be over you
Toto - Pamela



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: