det var inte jag

en dag ur mitt liv fast ur flera perspektiv, människor vilka jag mött denna dag.

Det var inte jag...

Det var inte jag som träffat en kille som gillar överraskningar från norrland via en
dejtingsajt på nätet.

Det var inte jag som kände att jag helt tappat målet och meningen med min framtid
och som kände en trött maktlöshet inför det.

Det var inte jag som var 27 år och gick på min första gudstjänst någonsin.

Men det var jag som sjöng på Russell Watson, Hayley Westenra - Time to say good bye och
Veronica Maggio - Kan inte säga nej när jag cyklade hem från jobbet. Sedan sjöng jag på
något jag bara kom på för stunden också, men det håller jag för mig själv.

Godnatt, hoppas att din dag varit bra.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: