de och det är bra

Oh Laura - Release Me
Agnes - Release Me


och det är så att jag kan sjunga med, kraften kommer djupt ifrån.

release [ri'li:s] subst. 1 frisläppande, frigivning; lossande, lättande, [ut]släppande;
befrielse 2 meddelande, utgivning, publicering; utgåva, be on [general] release visas

· verb 1 frisläppa, frige 2 friställa 3 lossa (lätta) på, släppa [ut, iväg]; befria


Jag vill fortfarande vara Svensson, men jag själv är en del i att jag aldrig kommer bli det.
Vad menar jag egentligen? exempel:
Igår hängde jag (det är verkligen ett passande uttryck, inget försök att få det att låta
avslappnat, det var häng) med en 47-årig f.d. kyrkoherde.
Vi cyklade till Dragskär på små skogsvägar. Jag undrade vad människor skulle tänka, det
gör jag ofta men det hindrar mig inte i den utsträckning det skulle kunna göra.
Visst är livet för kort för det! Jag hade trevligt igår mitt i allt det konstiga.

Nu tänkte jag rensa bilder på min dator, det är ett planerat projekt i sommar.
Skaffade mig precis en överblick, utspritt i olika mappar, osorterat och ostrukturerat, puh säger
jag bara.. ca 15 000 bilder (14 994) med bilder från kanske år 2000 och fram till idag. Sätta på
lite bra musik sen komma igång...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: