Termin 2, dag 1.

Blogginläggslåt: La Roux - In for the kill

Fast känslan nu när jag skriver kommer från en annan låt som spelas en viss
låt av Joni Mitchell.

Så var första dagen på den här terminen avklarad. Jag börjar bli lite nervös för
att jag inte ska lyckas motivera mig. Orsaken kan vara att det finns en risk att
många många många i-landsproblem kommer diskuteras. Det gör mig nervös
och plötsligt trevar jag mig fram i tankarna, drar undan grenar, sly, och söker
mig framåt, finns det någon som behöver hjälp någon annanstans i världen?
eller finns det någon plats där jag kan hjälpa mig själv på ett annat sätt?
Men under tiden, eller samtidigt som jag trevar mig framåt i tankarna så
tänker jag studera på Juridiska fakulteten i Lund, så där hittar ni mig.



Ikväll tränade jag innebandy och fick arbetshästen vilket gjorde mig väldigt glad.
Sedan kutade jag hem, fast på cykel och kollade på handbollsmatchen, Sverige vann.
Det var knökfullt i Gökboets tv-rum, och så bjöds det på kladdkaka och glass, smaskens.

Godnatt och kram!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: