skrämmande

Det finns saker som skrämmer mig. Jag kan inte förstå vad det är som är fel.
Konstigt. Funderar på om det kan vara en slags tomhetskänsla. Kanske.
Mer om det en annan dag.

Nu är jag tillbaka i Lund. Har ett par härliga, hårda dagar framför mig.
Tillskillnad från den senaste veckan då jag i slappat järnet, ätit godis
från morgon till kväll.. sovit till 11.
Igår upptäckte jag ett 1000-bitars pussel som hade påbörjats när jag
inte var hemma på nyårsafton. Jag totalfastnade, tiden bara flög iväg,
plötsligt var det morgon, klockan var kvart i 5, så jag tvingade mig
att sluta.. man får en sån sjuk kick av varje pusselbit som hamnar rätt.

I morse åt jag frukost med mamma innan jag åkte mot Lund.
Hade förresten sällskap av självaste kommunalrådet och hans fru. Det ni!

Nu ska jag ägna mig åt något jag längtat efter flera dagar! Sista avsnittet
av "Våra vänners liv" på Svtplay, om du inte kollat på det än så gör det!!!!


En go lussebild.

Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: