nöjdhetsträningen får vänta

Idag kom det sammanlagda resultatet för hela förra terminen.
Jag fick företagsbetyget, AB. Så scenario 2 får vänta.
Det kommer garanterat komma under flera av de återstående
terminerna så just nu unnar jag mig att vara glad över resultatet.

I morse hade jag ställt 3 olika alarmtider på mobilen och snoozade
allihop ett par gånger så jag lär ha varit uppe i typ 10-15 snoozningar
innan jag tillslut tvingade mig själv att gå upp, vet inte varför jag var
så seg den här morgonen.

Sverige förlorade mot Danmark, mot slutet hade man redan känt
in känslan, Sverige var aldrig riktigt med i matchen. Tanken var
att jag skulle läsa lite avtalsrätt för att sedan belönas med lite
pianospel, tyvärr kom det folk till sällskapsrummet lagom tills
jag det var dags för piano. Så jag gick till rummet istället.
Kanske behöver sova så det var nog bra.

Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: