några kanskeor

Blogginläggslåt: GES - Ingenting minner om dig
har haft en helg som man ungefär önskar att alla helger var. svårt att förklara,
vissa blir bara bättre, det verkar inte bara handla om yttre saker, med tanke på
att jag säger så fast vi förlorade bandymatchen och Sverige förlorade sin match.

I lördags var jag på Filippi vilket var gött. Tacopaj, häng, en halv omgång ticket
to ride, annanspaj, disk med GES i högtalarna. och faktiskt en bra andakt!
mer om det en annan gång.

Kanske har jag också varit lite laddad på att min syrra ska komma ikväll.
Kanske gav solen i ansiktet, när jag och barnen (barnvakt idag) var ute
i trädgården och lekte apa, mig energi.
Kanske gillar jag att lyssna på GES (återigen inte leva nu fast denna gången
"då" istället för "sen") och dammsuga mitt rum.
Kanske är det mysigt med korridorsfika.

Så kan det nog vara.
Vi säger så.
Känslan får gärna hänga kvar.
Kram Annika


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: