mest plugg och jobb

det glädjer mig att statistiken har höjts i antal bloggbesökare, det som
fattas är väl bara kommentarerna hah, jag vet inte vad jag gör för fel.

Idag har jag äntligen kommit igång med att läsa kurslitteratur, hann inte
så mycket som jag ville men nu är jag igång! Sedan jobbade jag för första
gången på hemvården, det var mycket trevligt, hamnade tillsammans med
civilekonom, som efter tio år börjat utbilda sig till sjuksköterska, han hade
1,5 år kvar. Ikväll har jag varit runt i massa olika hem i Lund.
Jag kan rekommendera att jobba inom handikappomsorgen, det ger perspektiv
på livet, det för en lite närmre något slags nu och jorden.

När jag kom hem till Larran var köket fullt av mysigt folk, småpratade lite,
åt frysta russin absolut! sedan Maffia vilket var otippat och väldigt länge sedan,
en helt annan slags försvarstal och mycket spännande teorier. Nu har jag tvingat
mig själv mot sängen.

och så den vanligaste avslutningen;
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: