matdag

vilket matdag det blev helt plötsligt. först brunch och om en liten liten
stund häng på filippi där det bjuds på mat.



Visst ser det härligt ut, tänk också på att äggröran och fruktsalladen
inte syns.
Har inte pluggat så effektivt idag, men så är det ju lördag också.
Fick ett sånt sjukt pianosug så jag fastnade där ett tag.

Vi hörs ikväll/natt. Då ska jag skriva om mina problem att leva
i nuet. Ni vet carpe diem och sånt där.
Hoppas du får en go lördagskväll.
Blogginläggsslutlåt: Jag hade tänkt ta en pepplördagslåt men nu
blir det denna lugna känna-kvällen-komma-låten, så får väl skriva
ha en mysig början på den här kvällen: John Legend - Coming home

Nu ska jag iväg. Hejdå!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: