jippi

Min näst bästa dag på Larran Eller okej inte riktigt näst bästa, men topp 25 iallafall.
(bästa var förresten den dag jag fick veta att jag fick flytta hit).
Anledning: Först kom jag plötsligt på att min absoluta önskelåda i köket blir ledig om
några dagar. Enda sen jag flyttade hit har jag slängt sucktande blickar på lådan och
velat ha den. Idag kom jag på att Arik ska flytta. Det är såklart tråkigt att han ska det,
men om man ska hitta något positiv så är det ju att jag paxat kökslådan.
No more... dra fram en stol för att nå saker i mitt skåp!!
Några sekunder senare upptäcker jag att en ledig hylla frysen under kylen där jag har
en hylla. Den är typ DUBBELT så stor som den jag hade innan i andra änden av köket.
Vilket flyt. Vilket i-landsflyt. Jippi!!

Godnatt sen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: