imorgon så

något mystiskt med morgondagen när man pluggar, det är alltid då det
händer, det är då man sätter igång och pluggar, men så när det kommer
då är det fortfarande morgondagen som är dagen då allt ska smälla.
Så jag gissar att imorgon så kommer jag igång.

Idag har jag varit på lite föreläsningar. Satte igång på morgonen så
Emma tog sista minuten i morse.

Ikväll har jag varit i Malmö på mitt volontärsuppdrag. Fortfarande sjuuukt
spännande! När jag kom hem var det också spännande fast på ett annat
sätt, ett i-landssätt. Jag bad någon i köket ta fram sista halvleken av matchen
Sverige-Polen som spelade tidigare på kvällen. Magnus letade och letade
men tydligen hade matchen inte lagts ut, däremot hittade han ett klipp..
"Higlights Sverige-Polen" dom förlorade med 27-24, men så fick jag syn
på rubriker som gav ett annat budskap och upptäckte att han råkat
ta fram EM: Sverige-Polen 20 januari 2010. Tjihuuu vi vann ikväll!!

Nu ska jag väl sova, för imorgon så... ja ni vet.
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: