hoppkedja

andra gången på bara ett par dagar som cykelkedjan hoppade.
det är nog alla kullerstenar som gör det, och när snön är framme:
min wannabe-mountinbike-stil för att ta mig fram.
jag ska ta cykeln en verkstad så får någon där plocka bort en gänga
eller vad man säger så att kedjan blir mer spänd för jag tycker att
kedjan har hoppat två gånger för mycket för min smak.

Ikväll har jag varit barnvakt, det var kul idag. Fast ibland tänker
jag att jag inte vill ha barn, en rätt läskig tanke. Sjukt mysigt när en
två åring kryper upp i knät med pjamas och lägger sin söta hand i min.
Förresten någon som vet hur man på ett bra sätt förklarar för en 4-åring
vad jag ska bli när jag blir stor? (2-åringen måste vara omöjlig)
Jag lyckades inte. Skitsvårt.

Om drygt en timma kommer Emma på tåget.
Godnatt på er.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: