Annikasiri Årskrönika 2010

Det blir en ganska kort summering. Nya saker, bra saker, dåliga saker m.m.
B.i.l Salem Al Fakir - Roxy

Nya bra saker under året:
- börjat studera juridik
- använder hjälm ibland (mer än aldrig nu)
- flyttade närmare min syster
- började bry mig lite mindre om vad andra tycker om mig
- blev volontär på Röda Korset
- jag drömde äntligen för första gången att jag flög

Nya inte bra saker under året:
- har lärt mig fler snapsvisor än jag vill det vill säga fler än 0.
- det händer att jag har någon av dessa visor på hjärnan
- en mer dryg sida hos mig visar sig kanske när jag inte
är lika orolig för vad folk tycker om mig

Nya saker jag sett:
- älgar
- pyramiderna i Egypten

Nya saker jag prövat:
- ny upptäckt av vindruvor med kärnor i, berikar på många plan.
- gjorde en instrurmental ringsignal med cello och fiol - Du gamla du fria

En kort och verkligen inte uttömmande årskrönika.

.. 2011
Jag har ett par nyårslöften.

1. Lära mig alla länder och huvudstäder i Europa. (ett brutet löfte från förra året)
2. Hemligt
3. Eftersom jag misslyckades med de två nyårslöftena jag fick tilldelade förra året
och straffet skulle bli läsa Fjodors "Brott och Straff" så, kan det få stå med, men
jag räknar nästan med misslyckande redan nu.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: