braaa

Vad

Det är som att jag skulle kunna skriva utan att tänka ibland..
ordbrist har jag sällan.

Jag vet inte äns vad jag tänkte skriva när jag började "vad.." för jag
var så koncentrerad på låten jag lyssnade på, en fin version av Stilla natt.
Folkmusik, när jag upptäckte folkmusik, jag vet inte hur länge sen det var
nu, men ett par år... jag blev helt tagen!!!
Kan inte säga att jag gillar all folkmusik, men när jag hör den sorten jag
gillar, blir jag förstelnad, mjuk och knäsvag så jag skulle sjunka ihop
på marken på samma gång. Musiken greppar tag i hela mig.

Jag är lite stolt, igår släckte jag lampan 23, braaa!
och jag är redan i sängen nu, 21.46 braaa!


Kommentarer
cookie

du skulle kunna sjunka ihop på marken - vill du inte göra det ibland? bara släppa taget och sjunka ihop lite.



att du uppfann hårlocken - KLOCKRENT.



och vi kan nog få till några mjuka, fina dagar i jul, tror jag.



ser fram emot vår fredagseftermiddagkvällnatt.



kjaerlek

2011-12-10, 16:28:43

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: