Teater

ÅHHHHHHH vad bra teatern var, "Prins Charles Känsla", jag vill se den igen.
Svårt att förklara den, men det var så rolig, samtidigt som den verkligen väckte
känslor och tankar om kärlek och relationer, på ett helt nytt sätt.

Whitney Houston - Greatest love of all

Gahh, det finns så mycket att skriva, men det är på något sätt så svårt att beskriva.
Så svårt att jag inte vill, just för att allt inte kan nämnas, eller för att det enda och
bästa alternativet för att helt förstå är att gå på teatern...
Så som bloggläsare får du nöja dig med "ÅHHHH vad bra teatern var".

Idag redovisade jag med powerpoint för första gången, det var typ "tvång" på det,
gillar inte powerpoint så mycket, men det var rätt kul ändå, vi var en grupp som redovisade
om Åldersdiskriminering, regleringar genom EU, den svenska diskrimineringslagen och även
motsättningar mellan direktiv 2000/78/EG, Diskrimineringslagen och det svenska
anställningsskyddet, som t.ex. 5 § LAS. Jag förstår att det är helt onödigt att skriva detta
egentligen, men det blir på något sätt tydligt att man faktiskt lärt sig något, vilket är fint.

Nu har jag bara en redovisning kvar, skönt.

Som sagt på luciadagen är det tradition med luciatåg på korridoren, i år var det killarnas år,
men förra året var det tjejerna, och då såg några av oss ut såhär:


Nu ska jag stänga av Whitney, och kolla på kalendern, sen sova gott.

Nattinatti...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: