snart hem

00.28 har just krypit ner i sängen, nytvättade lakan, det är en vardagsgrej som en
i-landsmänniska som jag, upplever som något av det goaste man kan göra. Go känsla
också av att jag städat rummet igår och av att redovisningarna är över, nu väntar bara
en tenta i januari, men just nu är jag så glad och lättad.

Idag: redovisning, vi kom lindrigt undan i den efterföljande debatten, skönt!
hem, tvättade mina lakan, åt lunch, fikade på stan med Erika och Karolina, sen cyklade
jag till Daniella, blev bjuden på god "kyckling-tacos" faijta tror jag det hette,
sen pluggade vi pyttelite, kort promenad med hennes hund. När jag kom hem
plockade jag ihop kyl- och frysvaror, kylarna ska bytas ut medan alla är iväg över julen,
så jag cyklade till Erika och lämnade min mat hos henne, vi satt och pratade en timma,
när jag kom tillbaka till köket hemma så åt jag knäckebröd, blev bjuden på glögg, kollade
på ett avsnitt Rena rama Rolf med Magnus och Lill-tobbe.
Nu ska jag skriva klart inlägget, se dagens julkalenderavsnitt och sen sova.

Imorgon: Det är tänkt att jag ska plugga hela dagen, för att kunna vara ledig när jag
åker hem.

I övermorgon: Då åker jag hemhem. Mys.

godnatt, 00.36



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: