sen sist

Luciadagan passerade i en väldigt fart, det blev en lång dag, vaknade strax innan 06.00
och när klockan blev just 06.00 tågade ett gäng tärnor och en lucia in på mitt korridorsrum,
killarna på korridoren!! sen blev det mer lucia under dagen, och på kvällen var även Erika
här, vi snackade åldersdiskriminering infrö redovisningen vi hade idag, och så kollade vi
på veckans brott och julkalendern tillsammans, mysigt. Men jag hinner inte berätta mer just
nu, för jag ska iväg på teater i Malmö, kulkul.

Hörs senare helt enkelt.
Annika

lyssna på en fin sång, på promenader mimas det, armar gör lite "klassiska" (skulle jag säga)
musikrörelser, jag utvecklar inte mer hur det ser ut, du kan fundera själv...
Tim Christensen - As I let you in


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: