nyårseftermiddag

Så sitter jag här i min säng i de sköna sporttightsen och den slitna långärmade
mörkblå tröjan, det har hänt förut. Jag och kaka gick till simhallen idag, först tog
vi en sväng till Maxi, nyårsstämningen var på topp, personalen hade på sig festkläder,
åt höger och vänster flög gott-nytt-år-hälsningar, även på simhallen kände kvinna av
att ett nytt år är på gång, där fanns snittar och cider.

När vi kom hem igen dröjde det inte långt innan Emma kom förbi, jag rusade upp
på rummet och slog in presenten som slagit alla mina rekord i julklappsengagemang
tror jag, om man räknar med tiden att sortera bilder, beställa, fixa pärm, kopiera vissa
papper, klistra in allt har det nog tagit 18 h sammanlagt, galet!! Men jag gjorde
ju i och för sig en till mig samtidigt så om man halverar det.. 9 h. Men inte illa..
Det blev två fotoalbum med vårt äventyr i Afrika och hon blev glad...

Nu ska jag platta mitt hår, sen åka och hämta Stina och Matilda, så ska vi kolla
på raketerna och sen göra oss i ordning för att åka till Njutemåla som det heter.

Förresten det är rätt kallt här, trappfönstret är öppet, men inte en chans att jag
når så jag kan stänga det. Aj aj aj.



GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: