min inspiration

Det var länge sen jag skrev musik, väldigt länge sen och länge sen
jag spelade musik som Emma skrivit med. Men här presenteras ändå
några av mina största inspirationskällor, inte givet att det är vad jag lyssnat
mest på hela livet, men musiken har påverkat mig när jag själv skrivit...

Veronika Maggio
The Beatles
Laleh
Håkan Hellström
Tim Christensen
Magnus Uggla
Britta Persson
Salem al Fakir
whitney Houston
Glennmark, Eriksson och Strömstedt


Där har ni dom!

Här är en fin låt förresten:
Tim Christen - As I let you in

Godnatt!


Kommentarer
cookie

sikken härlig BLANDNING. gör en spotifylista med de tre bästa låtarna av alla artisterna?

2011-12-14, 10:22:06
annikasiri

det kanske vore något, ska fundera på saken :)

2011-12-14, 16:44:27
jonabror

***** i gatan tycker jag jättemycket om med fröken Maggio. fast resten gillar jag inte alls :) jag tror jag tycker det är för svenskt på nå vis, silly me! :)

vi ses snart!!

2011-12-22, 19:06:42

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: