jag skulle kunna

...hitta en och annan bild på kameran att lägga upp här nu tror jag, men jag
har redan gått och lagt mig...
Det har varit en intensiv dag idag, först shopping i kalmar, jag gillar inte så mycket
att shoppa, men det var rätt kul idag ändå, förutom stressen på slutet, usch..
Jag hittade present till Matilda vilket var det viktigaste, jag och kaka spenderade lång
tid på naturbolaget där hon köpte kängor, wow!! Vi har planer för våren kan jag säga...
Hann träffa mormor och morfar en sväng också, kul...

När jag kom hem var rätt speedad efter lite för några timmars sömn natten innan
och stressen på stan.. eftersom temat på kalaset var Midsommar lånade jag mammas
blommiga klänning som hon köpt idag, galet, snäll mamma. Jag gick runt och sa
sexy mama om mig själv lite hemma (kaka var hemma, jag hoppas ni fattar situationen
och tonläget), åt gott tunt knäckebröd på både stående och gående fot, satte en blomma
i håret och så åkte jag...
Det var ett trevligt kalas... med supergod tårta!! Såhär var den uppbygd:
tårtbotten, kladdkaka, smörkräm, tårtbotten, grädde och så jordgummar! Mumma!!!

Nu ska jag la youtuba något roligt klipp som igår (letade "tips från coachen" till typ 02,
ångest haha...
Jag kanske har bestämt mig för att hänga med kaka ner till Skåne, så att jg har en chans att
plugga inför tentan, hon ska åka redan den 1 januari, galet, inte vad jag tänkt egentligen hehe...
Det blir inte jobb på nyår, jag ska till Charlotte någonstans på landet..

Godnatt, hörs!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: