inte

Jag hittade en klubba. Jag som ville ha zone, men absolut inte Salming, så blev
det Salming. Det fanns knappt någon zone i butikerna, till mig glädje upptäckte
jag att det iallafall stod "kickzone" på salmingklubban...


Hur som helst, vad jag inte vill tycks jag välja. T.ex. så sa jag under mina tre år
på gymnasiet när jag pratade framtid, att det var bra att gå estet musik, eftersom
det liknade samhällsprogrammet, och jag därför kunde bli nästan vad som helst
utom advokat, men det skulle jag ju ändå inte bli.

1. jag hade fel, man kan bli advokat om man läser estet musik
2. jag hade fel, jag läser jurdik!!!
Nu är det ju inte säkert att jag kommer bli just advokat, för det är ju inte samma sak
som jurist, men när jag sa advokat då så visste jag inte om det..

funderar på vad jag mer inte vill... eller tänkt mig.. hah
Laleh - Here I go again, en E-type-låt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: